اتوبار در منطقه 2 تهران

اتوبار منطقه 2

برچسب ها: باربری , اتوبار , باربری در تهران , اتوبار تهران ,

[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 30 بهمن 1395 ] [ 14:50 ] [ سعید ]

[ ]

اتوبار سعادت آباد - باربری تهران

باربری سعادت آباد با ناوگان مجهز باربری ( ماشین موکت کاری شده و مدرن ) و خدمات بسته بندی حرفه ای در سعادت آباد - تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده - کارگر متخصص باربری

برچسب ها: باربری , اتوبار , باربری تهران ,

[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1395 ] [ 14:05 ] [ سعید ]

[ ]

باربری نیاوران- اتوبار تهران

همیشه در اسباب‌کشی می‌خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه‌ی خود توجهی داشته باشید همه‌چیز را تند تند جابجا می‌کنید که این کار می‌تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه‌ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، باربری وی آی پی تهران به شما تسریع کار بدون کوچکترین آسیب و خسارت راهنمایی و یاری می دهند .

برچسب ها: باربری نیاوران , اتوبار نیاوران ,

[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 15 دی 1395 ] [ 13:16 ] [ سعید ]

[ ]

اتوبار الهیه: سرویس باربری مناسب در الهیه ، بسته بندی حرفه ای در محدوده الهیه با قیمت مناسب، حمل وسائل سنگین در الهیه

برچسب ها: باربری , باربری تهران , باربری درالهیه , اتوبار , اتوبار تهران ,

[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 12:32 ] [ سعید ]

[ ]

اتوباربری رسالت

باربری رسالت- در اسباب کشی و حمل نقل اثاثیه همراه شما خواهیم بود .

باربری رسالت با بیش از دو دهه سابقه درخشان و تجربه های کاربردی در زمینه بسته بندی و حمل و جا به جایی اثاثیه در خدمت همشهریان گرامی در تهران و حومه می باشد .

خدمات اتوبار رسالت بصورت تمام وقت ارائه می گردد زیرا زمان مطلوب مشتری های خود را نیز در نظر می گیریم . مشتری های ما قشر خاصی نیستند تمام کسانی که با ما تماس می گیرند و مشاوره می گیرند با توجه به زمان مناسب از خدمات بهره می گیرند .

حتی هزینه ها به صورت ریز و مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به صرفه اقتصادی خود از خدمات بهره بگیرید و یا حتی برخی را حذف کنید .

باربری رسالت


خدمات گسترده باربری رسالت در زمینه اسباب کشی و باربری به شرح زیر می باشد .

  • مشاوره و راهنمایی پیش از شروع بسته بندی و یا حمل و نقل : با یک تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره بگیرید .
  • ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی با قیمت مصوب ( در صورت درخواست مشتری )
  • اعزام نیروی متخصص در زمینه بسته بندی ( در صورت درخواست مشتری )
  • ارسال خودور متناسب با اثاثیه ( وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... )
  • اعزام نیروهای زبده و با تجربه در امر حمل اثاثیه
  • اعزام نیروهای توانمند و متبحر برای حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین و بد بار
  • اعزام نیروهای خانم برای محیط های مختص بانوان ( در صورت درخواست مشتری )
  • جابه جایی و چیدمان اثاثیه طبق در خواست و سلیقه مشتری
  • تضمین سلامت روان مشتری و سلامت اثاثیه
  • بیمه باربری در صورت درخواست مشتری

ما بهترین قیمت و بالاترین خدمات باربری خود را تضمین می کنیم . هدف ما جذب مشتری برای همیشه می باشد .

برچسب ها: باربری , اتوبار , باربری تهران , اتوبار تهران , اتوبار رسالت , باربری رسالت ,

[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 31 مرداد 1395 ] [ 11:27 ] [ سعید ]

[ ]

10 ایده که به درد دکوراسیون خانه ها می خورد

شاید شما هم مثل من عاشق خریدن جزییات کوچک و بامزه برای خودتان و یا دکوراسیون منزل خود هستید، و همیشه در پیدا کردن فضای مناسبی برای نظم دهی به آن ها دچار مشکل می شوید! حالا به تمام این موارد کوچک بودن خانه را هم اضافه کنید! د چنین مواردی تنها خلاقیت می واند شما را از ایمن مخمصه نجات دهد! اگر به دنبال ایده های خلاقانه نظم دهی جزییات فضای دکوراسیون خود هستید با ما همراه باشید تا این ایده ها را در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی با شما به اشتراک بگذاریم.

فضایی برای آویزان کردن زیورآلات خود بسازید و از آن به عنوان یک تابلوی هنری روی دیوار خود استفاده کنید! کافی است برای این
کار روی یک تکه چوب چند دستگیره کوچک و بامزه را پیچ کنید و یک اثر هنری بامزه و پر کاربرد برای خود بسازید.
شاید باورتان نشود که یک راکت تنیس قدیمی می تواند به لوازم و وسایل کوچک شما سر و سامان دهد! و جلوه ی خاصی به
فضای اتاق خواب شما و یا دختر دلبندتان ببخشد، بخصوص اگر ورزشکار هم باشید!
بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون خانه های کوچک در نزدیکی درب ورودی است ، اما می توانید به جای استفاده از جا کلیدی های کوچک و مربعی شکل یک جا کلیدی خلاقانه خودتان بسازید و از فضای بالای آن برای قرار دادن تابلو ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به فضای ورودی خود ببخشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید کردن لباس هستید اما دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی به شما امکان داشتنش را نمی دهد به سادگی می توانید برای طبقه بندی و نظم بخشیدن به البسه ی خود از یک تکه چوب خشکیده استفاده کنید و به لباس های خود سر و سامان دهید.

یک قاب پنجره قدیمی می تواند به سادگی به زیورالات و فضای دکوراسیون داخلی شما سر و سامان ببخشد! کافی است آن را از انبار در بیاورید و به آن رزین بزنید و نظم خاصی را به زیور آلات خود ببخشید.
جزییات ریز فضای دکوراسیون تنها مربوط به وسایل تزیینی و فضای اتاق خواب نمی شود در هر فضایی جزییات ریزی وجود دارد که نیاز به نظم دهی دارد. فضاهایی مانند نشیمن که به سادگی می توان با استفاده از چند شلف به آن ها سر و سامان بدهید و لوازم دکوری و جزییات خاص خود را روی آن جای دهید.

فضای دیگری که در آن جزییات بسیاری یافت می شود فضای آشپزخانه است به خصوص در دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی، دراین فضا به سادگی می توانید علاوه بر استفاده از شلف ها و میزهای کم جا از یک نردبان هم کمک بگیرد! شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با کمبود جای قابلمه و ماهی تابه در آشپزخانه چه کنیم؟ تعجب نکنید نردبان ها توانایی جای دادن عناصر بسیاری را در خود دارند حتی می توانید ظروف پخت و پز خود را روی آن ها آویزان کنید.

سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید! سرویس های بهداشتی کوچک همیشه دغدغه ی خانه های امروزی بوده است، بخصوص اگر بخواهید آن ها را تزیین کنید و یا لوازم و وسایل خاصی را در آن جای دهید! در این موارد هم شلف ها به کمک شما می آیند و فضایتان را سر و امان می دهند می توانید. برای خاص تر شدن فضایتان می توانید از قفسه های قدیمی به عنوان شلف استفاده کنید و طراحی مقرون به صرفه ای داشته باشید!

انبارهایتان را دریابید! برای سرو سامان دادن به فضای انبارها و ابزارآلات خود تخته های سوراخ دار بهترین گزینه است کافی است با استفاده از پین ها فضای آویزان کردن ابزار خود را بسازید و به راحتی ابزار خود را مرتب کنید.
جعبه ها و باکس های قدیمی هم به سادگی می تواند در فضای ورودی شما مجری قانون نظم باشد! کافی است آن ها را مانند تصویر در فضای ورودی خود نصب کنید و ظاهر فضای خود را دگرگون کنید.

برچسب ها: ایده دکوراسیون , دکوراسیون ساده ,

[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 مرداد 1395 ] [ 10:33 ] [ سعید ]

[ ]

باربری همت - اتوبار همت

باربری همت
خدمات اسباب کشی و باربری همت
باربری همت : انگلیسی ها می گویند ۳بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند. اسباب کشی آنقدر کار سختی است که حتی تصور آن ممکن است شما را به وحشت بیندازد. باربری همت با رزومه درخشان و دراختیار داشتن کادر باربری و بسته بندی ماهر و با تجربه، بهترین خئمات باربری در همت را با تعرفه بسیار مناسب ارائه مینماید.

باربری همت : بهترین سرویس و نازلترین قیمت باربری در محدوده اتوبان همت تهران. سرعت در باربری ☑ دقت و امنیت ☑ تعرفه مناسب ☑ خدمات VIP ☑ بسته بندی لوازم منزل ☑ جابجایی وسایل سنگین ☑ وانت بار ☑ نیسان بار ☑ کامیون ☑ تریلی ☑ باربری بین شهری ☑ کلیه خدمات باربری در تهران با قیمت مناسب و کارشناسی شده

سرویس اسباب کشی در محدوده همت

  • بسته بندی حرفه ای با کیفیت عالی و دوام بالا
  • ارسال سرویس باربری سبک ( وانت بار ، نیسان بار ) و سنگین ( خاور ، کامیون و .. ) روباز و سرپوشیده همراه با کلیه امکانات مورد نیاز
  • ارسال پکیج های مخصوص بسته بندی و حل بار ویژه باربری همت( کارتن، فوم ، چسب ، بسته های حمل لباس، سلفون و ... )
  • اعزام نیروی متخصص و حرفه ای باربری و بسته بندی
  • اسباب کشی اداری و منزل
  • مشاوره و راهنمایی جهت اسباب کشی و باربری
  • باربری بین شهری از مبداء تهران
باربری همت : اتوبار کاج با برخورداری از سیستم حمل و نقل پیشرفته و ناوگان مجهز باربری و همچنین کادر باربری و بسته بندی لوازم منزل ( مجرب و آموزش دیده ) بهترین سرویس باربری در کامرانیه و سراسر تهران بزرگ را ارائه مینماید.
اسباب کشی حرفه ای ، سریع و منظم را با اتوبار کاج تجربه کنید !

باربری بزرگ کاج ( دفتر باربری کامرانیه ) آماده همکاری با کلیه نهادها و موسسات دولتی و خصوصی در محدوده همت میباشد.

برچسب ها: باربری همت , اتوبار همت , باربری تهران , اتوبار تهران , باربری , اتوبار ,

[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 13 تير 1395 ] [ 12:50 ] [ سعید ]

[ ]

اسباب کِش های حرفه ای

قدیم ترها وقتی قرار بود یکی از اهالی فامیل اسباب کشی کند همه جمع می شدند و از بسته بندی و حمل ونقل گرفته تا چیدمان و نصب وسایل در خانه جدید کمک می کردند اما امروزه به خاطر بیشتر شدن گرفتاری و البته دورتر شدن آدم ها از هم تقریبا باید تنهایی اسباب کشی کرد و هزینه های زیادی نیز متحمل شد!

اگر فکر می کنید هزینه های اسباب کشی فقط در کرایه ماشین خلاصه می شود سخت در اشتباهید. حالا دیگر اسباب کشی ها هم مدرن شده اند و کلی دنگ و فنگ دارند. اگر شما هم در شرف اسباب کشی هستید مطلب امروز را از دست ندهید.

کامیون یا وانت؟ مسئله این است

اسباب کشی به روش امروزی خرج دارد البته باید جیبتان را بسنجید و بعد سراغ مدل های مختلف آن بروید. برای حمل وسایل به خانه جدید ۲گزینه پیش رو دارید؛ یکی خاورهای بزرگ و دیگری هم وانت بارها که باید تعداد و اندازه وسایل خانه را بررسی کرده و یکی را انتخاب کنید. همین که یک گشت کوتاه در قسمت حمل ونقل درون شهری آگهی های روزنامه ها بزنید با تعداد زیادی شرکت های حمل بار مواجه می شوید. معمولا شرکت ها یا صاحبان ماشین ها در آگهی های خود منطقه یا محدوده خیابان هایی که در آن کار می کنند را نوشته اند که این، کار شما را آسان تر می کند و می توانید راحت تر گزینه مناسب را انتخاب کنید.


نخستین سؤالی که هنگام تماس با این شرکت های خدماتی با آن مواجه می شوید مسافت مسیرتان از مبدا به مقصد، تعداد طبقه های خانه قدیمی و خانه جدید و روز اسباب کشی است. براساس میزان مسافت بین مبدا و مقصد و تعداد طبقه ها در هر دو طرف، نرخ کرایه و حمل ونقل فرق می کند. معمولا هم اسباب کشی را ۲یا ۳ساعته حساب می کنند. یعنی اگر کل زمان حمل بار از خانه(مبدا) تا خانه(مقصد) بیشتر از ۲یا ۳ساعت مشخص شده طول بکشد ناچار خواهید بود هزینه اضافه تری را متحمل شوید! برای حمل اسباب تعدادی کارگر هم لازم دارید که شرکت ها می فرستند. نرخ دستمزد کارگرها تقریبا همه جای شهر یکسان و نفری ۲۵تا ۳۰هزار تومان است. کرایه کامیون ها از وانت ها بیشتر است؛ برای مثال اگر بخواهید در شهر تهران از میدان ولیعصر به میدان ونک بروید و مبدا و هم مقصد طبقه دوم باشد باید برای هر ۳ساعت حدود ۸۰تا ۸۵هزار تومان بپردازید، این مبلغ البته جدای از نفری 30 هزار تومان دستمزد کارگرهاست.

تعداد کارگرها هم بستگی به حجم اسباب و وسایل شما دارد ولی معمولا ۳تا ۴نفر بیشتر نیست. البته نرخ اتوبارها هم در جاهای مختلف شهر فرق دارد؛ مثلا اگر به یک اتوبار در حوالی جنوب تهران زنگ بزنید برای مسیری در حدود بزرگراه نواب صفوی تا خیابان کارگر شمالی، هر ۳ساعت کرایه کامیون حدود ۶۰تا ۷۰هزار تومان برایتان آب می خورد. اگر وسایل خانه کم و جمع و جور است و خبری از وسایل بزرگ و جاگیر نیست می توانید به جای کرایه کامیون از وانت بارها استفاده کنید که هزینه کمتری هم دارند. وانت بارها معمولا کرایه شان را ۲ساعته حساب می کنند چون مقدار وسایلی که می برند کمتر است البته اینجا هم باید کارگر بگیرید یا خودتان زحمت حمل وسایل به داخل ماشین را بکشید؛ برای یک مسیر مثلا در شهر تهران از میدان توحید تا میدان انقلاب که مبدا و مقصد هر دو هم در طبقه دوم قرار داشته باشد حدودا بین ۳۰تا ۴۰هزار تومان برای هر۲ساعت باید کرایه بپردازید. اگر هم بخواهید ۳کارگر بگیرید چیزی حدود ۱۲۰هزارتومان باید هزینه بدهید.

شرکت های صفر تا صدی

اگر حاضر باشید پول بیشتری خرج کنید می توانید بدون هیچ دردسر و زحمتی کارهای اسباب کشی را به شرکت های مخصوص بسپارید؛ شرکت هایی که از صفر تا صد کارها را برایتان انجام می دهند. در صفحات آگهی روزنامه ها ستون هایی با عنوان بسته بندی لوازم و اثاثیه وجود دارد که پر از این مدل آگهی ها هستند. بعضی از این آگهی ها فقط لوازم بسته بندی و کارتن های نو با اندازه های مختلف و طراحی ویژه که مخصوص بسته بندی و حمل اسباب هستند را می فروشند اما بعضی دیگر همه کار از جمع آوری و بسته بندی تمام لوازم تا حمل ونقل و چیدمان و نصب در محل جدید را انجام می دهند. این شرکت ها معمولا کارگر خانم هم دارند و تضمین هم می دهند که سر وسایل هیچ بلایی نخواهد آمد.

اینطوری فقط کافی است بر کارشان نظارت کنید و هیچ زحمتی هم لازم نیست برای اسباب کشی بکشید. وقتی با این شرکت ها تماس بگیرید نخستین چیزی که به شما خواهند گفت این است که باید از خانه و لوازمش بازدید کنند تا قیمت بدهند. البته اگر تلفنی هم متراژ خانه و میزان وسایل را برایشان شرح دهید حدود قیمت دستتان خواهد آمد؛ برای مثال کار در یک خانه ۹۰متری و حمل وسایل از بزرگراه نواب صفوی تا خیابان کارگر شمالی که مبدا و مقصد هر دو طبقه دوم باشد و کامیون هم تا جلوی در خانه برود حدودا یک میلیون و نیم تا ۲میلیون برایتان خرج برمی دارد. این قیمت ها برای همان صفر تا صدی است که گفتیم و البته برای بسته بندی و حمل تمام وسایل خانه از خرده ریزها تا وسایل بزرگی مثل مبل، یخچال و... به گفته این شرکت ها آنها با روش های خاصی در کارتن های مخصوص و با لوازم بسته بندی مخصوص کار می کنند؛ برای مثال برای بعضی از وسایل از ضربه گیر استفاده می کنند که متری ۱۵۰۰تومان قیمت دارد و معمولا هم یکی دو توپ از ضربه گیرها مصرف می شود. برای نصب وسایلی مثل لوسترها، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و... هم از کارگرهای تخصصی استفاده می کنند.

در واقع مقدار پولی که برای حمل ونقل این مسیر باید بپردازید حدود ۳۰۰هزار تومان است و بقیه هزینه ها مربوط به بسته بندی و چیدمان است. اگر هم فقط بخواهید کار خرده ریزها را برایتان انجام دهند و قید وسایل بزرگ را بزنید حدود یک میلیون تومان هزینه برمی دارد. این شرکت ها فقط برای اسباب کشی خانگی نیستند و جا به جایی وسایل اداری را هم انجام می دهند. همه این کارها به شرطی است که پول زیادی در جیبتان حاضر و آماده خرج کردن باشد.

فقط حمل سنگین ها

اگر تصمیم دارید خودتان وسایل سبک را بسته بندی و حمل کنید و فقط کار سنگین ترها را به شرکت ها بسپارید، بدانید که این شرکت ها کارشان بسته بندی حرفه ای و جابه جایی وسایل سنگینی مثل یخچال ساید بای ساید، بوفه های بزرگ، تردمیل، گاو صندوق و مبل های سنگین است. خودشان هم کارگر و کامیون می آورند و کار این وسایل سنگین را انجام می دهند؛ برای مثال برای حمل یک یخچال ساید بای ساید و یک دست مبلمان با همان مسیرها و شرایطی که در مثال های قبلی گفتیم هر ۳ساعت حدود ۱۸۰هزار تومان باید بپردازید که این نرخ برای بسته بندی، حمل ونقل و کارگر است. قیمت هر وسیله ای را هم براساس ابعاد و وزن جداگانه حساب می کنند. این نرخ برای روز تعطیل است و روزهای معمولی حدود ۵تا ۲۰هزار تومان ارزان تر حساب می شود.

هزینه ها را کم کنید

هرچه وسایل شما کمتر باشد هزینه ها از کارگر تا وسیله حمل ونقل کمتر می شود. پس موقع جمع آوری وسایل به دردنخورها را دور بریزید و آنهایی هم که لازم ندارید به کسانی که نیاز دارند هدیه بدهید؛ به این ترتیب می توانید برای مثال به جای کامیون، وانت با تعداد کمتر کارگر کرایه کنید.

فکر بسته بندی اسباب ریز توسط شرکت ها را از سرتان بیرون کنید. خودتان با روزنامه باطله، ضربه گیر و کارتن های مقوایی جمع کنید و این وسایل را بسته بندی کنید. فقط بسته بندی وسایل سنگین و گران قیمت مثل بوفه، مبل، یخچال و... را به شرکت ها بسپارید.

سعی کنید روزهای تعطیل یا زمان های خاصی مثل بعد از تعطیلی مدارس اسباب کشی نکنید چون در این روزها سر شرکت ها و اتوبارها شلوغ است و پول بیشتری بابت خدمتشان می گیرند.

از دوستان و فامیل برای بسته بندی و حمل ونقل وسایل استفاده کنید؛ به این ترتیب خیلی در هزینه ها صرفه جویی کرده اید. برایشان غذا و نوشیدنی فراهم کنید و حتی کار را به چند روز مختلف تقسیم کنید تا از فشار زیاد آن کاسته شده و بیشتر شبیه یک مهمانی دور همی به نظر برسد.

سعی کنید همه وسایل را در یک ماشین جا دهید تا نیاز به برگشت دوباره یا کرایه ۲ماشین نباشد که به این ترتیب هزینه ها دوبرابر خواهد شد.

جعبه های بزرگ و محکم برای بسته بندی پیدا کنید تا مقدار بیشتری وسیله در آن جابگیرد، البته نه آنقدر بزرگ که بر اثر سنگینی قابل جابه جایی نباشد یا کارتن زود پاره شود.

برچسب ها: باربری در تهران , باربری تهران , اتوبار , اتوبار تهران ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 19 خرداد 1395 ] [ 10:31 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]