شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری و اتوبار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

مشکلات باربری در اسباب کشی

اکثر مردم در طول زندگی خود جابه جایی و نقل مکان را تجربه کرده اند و با مشکلات آن تا حدودی آشنایی دارند. آگاه شدن به مسائل و مشکلات باربری می‌تواند برای افرادی که اسباب کشی را تجربه نکرده‌اند آموزنده باشد و به آنها در مدیریت زمان و برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی کمک کند. در ادامه مطلب به شرح مختصری از مشکلات مربوط به باربری می‌پردازیم.
۱- نبود زمان کافی برای حمل و انتقال وسایل به مکان جدید
گاهی اوقات افراد به دلیل هماهنگ نکردن به موقع با شرکت های حمل بار، در هنگام اسباب کشی دچار مشکل می‌شوند. برخی از این مشکلات ناشی از گم کردن آدرس مکان جدید توسط ماشین های حمل بار هستند و یا اینکه به دلیل تاخیر در بارگیری با مشکلات ترافیک شهری و شلوغ بودن خیابان ها مواجه می‌شوند و به دنبال آن ساعاتی را در راه سپری می‌کنند تا به مقصد برسند و بنابراین ممکن است دیر به مقصد برسند.

۲- عدم دقت در حمل و نقل وسایل
در حوزه حمل و نقل درون و یا برون شهری رعایت دقت در طول دوران اسباب کشی از جمله موارد مهم و ضروری به شمار می‌رود. چه در نحوه بسته بندی و چه در نحوه انتقال وسایل می‌بایست دقت لازم برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی صورت گیرد. با رخ دادن کوچکترین سهل انگاری در کار حمل و باربری ممکن است خسارتی جبران ناپذیر به طرفین قرارداد شرکت های باربری وارد شود. گاهی اوقات بی دقتی در جابه جایی ابزار و وسایل منجر به شکستن و یا خراب شدن وسایل می‌شود که باعث ناراحتی افراد می‌‌شود و خاطره ای تلخ از اسباب کشی را در ذهن آنها ایجاد می‌کند.

۳- حمل ناصحیح بار
عدم توجه به روش های اصولی و درست حمل بار باعث بروز انواع ناراحتی های جسمی برای کارگران حمل بار می‌شود و برخی اوقات نیز حمل نادرست بار موجب آسیب زدن به محتویات داخل کارتن ها و خرابی وسایل می‌شود. برای انتقال بار بایستی از روش های استاندارد حمل و نقل استفاده کرد.

۴- استفاده از کارتن های نامرغوب
جنس کارتن هایی که برای بسته بندی استفاده می‌شوند خیلی مهم و در تامین کیفیت باربری موثر است. استفاده کردن از کارتن هایی که جنس محکم و مقاومی ندارند و تحمل فشار ناشی از بار را ندارند موجب از بین رفتن کارتن و در نهایت خراب شدن اثاثیه می‌شوند. شرکت های حمل بار برای انواع بسته بندی اثاثیه ، جعبه های مقوایی و ضخیم مخصوصی را تولید و تهیه می‌کنند که با در اختیار گذاشتن آنها برای مشتریان خود آرامش و آسودگی خیال را به ارمغان می‌آورند.
با توجه به مسافتی که برای جابه جایی در نظر گرفته می‌شود شرکت های باربری انواع جعبه ها و کارتن‌ها را در جنس ها و اندازه های مختلف به مشتریان خود معرفی می‌کنند و به درخواست مشتری در اختیارشان می‌گذارند.

۵- کارگران نابلد
آموزش دادن به نیروی کار از طرف شرکت های باربری جزء اصلی ترین وظایف آنهاست. کارگران تازه کار و یا کارگرانی که نحوه انتقال ابزار و وسایل را به درستی نمی دانند، هم خود دچار سردرگمی می‌شوند و هم فرایند اسباب کشی را مختل می‌کنند. بنابراین لازم است که قبل از اعزام آنها برای جابه جایی، آموزش هایی در رابطه با کار حمل و نقل به آنها داده شود تا بتوانند در زمان جابه جایی وظیفه خود را به صورت حرفه ای انجام دهند.

۶- بسته بندی نامناسب
طرز بسته بندی کردن وسایل علاوه بر دقت و حوصله به خلاقیت و آگاهی نیز نیازمند است. اینکه چگونه و با چه نوع جعبه ای وسایلمان را بسته بندی کنیم به دانش و تجربه ما بستگی دارد. بعضی اوقات بسته بندی نادرست منجر به صرف زمان بیشتر برای جا به جایی می‌شود و یا هزینه و نیروی کار بیشتری را صرف نقل و انتقالات می‌کند. بهتر است برای بسته بندی ابزار و وسایل مورد نظرمان از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیریم.

اسباب کشی و انتخاب باربری مناسب

نکات ضروری برای حمل اثاثیه و انتخاب اتوبار مناسب
اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته در صورتیکه تجربه و امکانات لازم جهت اسباب کشی را در اختیار داشته باشید

نکات ضروری برای حمل اثاثیه و انتخاب اتوبار مناسب
اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته شرکت های باربری در زمینه بسته بندی ، وسایل و روش هایی دارند که به مشتریان خود ارائه می کنند .

اما نکاتی که باید قبل از شروع این پروسه به آن توجه کرد عبارتند از :

کار هایی که باید بکنید ، چقدر بزرگ است : تفاوت در میزان بار است . اگر نوجوانی هستید که از کالج به خانه یا برعکس در حال حرکتید ، بسته بندی اثاثیه بسیار راحت تر از اینست که به خانه ای چند خوابه در حال حرکت باشید .

استقامت شما و کسی که به شما کمک می کند : حواستان باشد که خود را خیلی خسته نکنید . عجله به هیچ چیزی کمک نمی کند .چه جسمی و چه روانی .

هزینه ها بیشتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود : هزینه لوازم (جعبه، نوار، نشانگر، نایلون حباب ، طناب) ، بنزین و یا هزینه شام و ناهار کسانی که به شما کمک می کنند ، از مواردی است که شاید غیر منتطره باشد .

چگونه شرکت یا هر سرویس دهنده ی باربری و اسباب کشی را استخدام کنیم ؟

حواستان به زمانبندیتان باشد : در اوایل و اواسط ماه معمولا اسباب کشی بیشتر انجام می شود ، در روز های آخر هفته نیز به همین ترتیب است .پس شاید مفید باشد که مرخصی بگیرید ، روزی در وسط هفته را انتخاب کنید تا کیف پولتان کمی سود کند .

بعضی از کارهای اسباب کشی را خودتان انجام دهید : جعبه هایتان را ببنید ، فرش را جمع یا لوله کنید ، تخت یا میز و وسایلی که نیاز به جداسازی دارند را جداسازی کنید .

اگر کسی را استخدام می کنید : حواستان باشد که شما می خواهید کسی که استخدام کرده اید مطمئن ، مواظب و دقیق باشد و شما را بیش از حد سرکیسه نکند.

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند .

تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های باربری و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند.

کمی از بار خود را سبک کنید : به نحوی که وسایلی که لازم است را برای فروش ، خیریه یا دور انداختن جدا کنید .

ذخیره پول برای وسایل بسته بندی : به جای خرید جعبه از جعبه های مجانی استفاده کنید ، از سوپرمارکت ها یا جا هایی که کارتن عمده به قیمت ارزان می فروشند خرید کنید .

نکات جابه جایی در زمان اسباب کشی

نکات جابه جایی

اگر با دقت به زندگی اطرافیانمان نگاه کنیم متوجه می شویم که کمتر کسی است که تا به حال اسباب کشی را تجربه نکرده باشد و با سختی های آن روبرو نشده باشد.

آگاهی و کسب اطلاعات در مورد جابه جایی می تواند بخش عظیمی از نگرانی ها و استرس های افراد را از بین ببرد. بنابراین قبل از اقدام به باربری بهتر است با نکات مرتبط به آن آشنا شوید.

۱- برآوردی از تمام وسایل و اثاثیه خود داشته باشید.

۲- هر آنچه که به ذهن شما میرسد را سریعا یادداشت کنید تا چیزی را فراموش نکنید.

۳- درمورد مسائل مرتبط به اسباب کشی با نزدیکان خود مشورت کنید

۴- مکان مورد نظرتان را قبل از جابه جایی مورد بررسی قرار دهید و گنجایش فضای آن را با میزان لوازم خود بسنجید.

۵- اگر اثاثیه اضافی دارید و یا وسلیه ای دارید که هیچ وقت از آن استفاده نمی کنید قبل از جابه جایی آن را دور بریزید.

۶- برای جمع کردن وسایل خود از دیگران نیز کمک بخواهید و بار اسباب کشی را به تنهایی به دوش نکشید.

۷- برای انتقال لوازم خود با شرکت های باربری از قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید. می توانید از خدمات شرکت سریع بار تهران جهت کسب راهنمایی و مشاوره رایگان استفاده کنید.

۸- کار جمع کردن اسباب و وسایل خود را به روز آخر موکول نکنید و با برنامه ریزی دقیق هر کاری را در وقت مناسب خود انجام دهید.

۹- نظافت را در تمام مدت جابه جایی برای وسایل خود رعایت کنید و راه نفوذ میکروب ها و آلودگی ها را به اثاثیه خود ببندید.

۱۰- حمل و نقل بسته های کوچک راحت تر و سریع تر از بسته هایی با اندازه بزرگ است. بنابراین بهتر است به دنبال جعبه های کوچک باشید.

نکاتی برای نقل مکان و جابجایی

نکات جابه جایی

اگر با دقت به زندگی اطرافیانمان نگاه کنیم متوجه می شویم که کمتر کسی است که تا به حال اسباب کشی را تجربه نکرده باشد و با سختی های آن روبرو نشده باشد.

نکات جابه جایی

اگر با دقت به زندگی اطرافیانمان نگاه کنیم متوجه می شویم که کمتر کسی است که تا به حال اسباب کشی را تجربه نکرده باشد و با سختی های آن روبرو نشده باشد.

آگاهی و کسب اطلاعات در مورد جابه جایی می تواند بخش عظیمی از نگرانی ها و استرس های افراد را از بین ببرد. بنابراین قبل از اقدام به باربری بهتر است با نکات مرتبط به آن آشنا شوید.

۱- برآوردی از تمام وسایل و اثاثیه خود داشته باشید.

۲- هر آنچه که به ذهن شما میرسد را سریعا یادداشت کنید تا چیزی را فراموش نکنید.

۳- درمورد مسائل مرتبط به اسباب کشی با نزدیکان خود مشورت کنید

۴- مکان مورد نظرتان را قبل از جابه جایی مورد بررسی قرار دهید و گنجایش فضای آن را با میزان لوازم خود بسنجید.

۵- اگر اثاثیه اضافی دارید و یا وسلیه ای دارید که هیچ وقت از آن استفاده نمی کنید قبل از جابه جایی آن را دور بریزید.

۶- برای جمع کردن وسایل خود از دیگران نیز کمک بخواهید و بار اسباب کشی را به تنهایی به دوش نکشید.

۷- برای انتقال لوازم خود با شرکت های باربری از قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید. می توانید از خدمات شرکت سریع بار تهران جهت کسب راهنمایی و مشاوره رایگان استفاده کنید.

۸- کار جمع کردن اسباب و وسایل خود را به روز آخر موکول نکنید و با برنامه ریزی دقیق هر کاری را در وقت مناسب خود انجام دهید.

۹- نظافت را در تمام مدت جابه جایی برای وسایل خود رعایت کنید و راه نفوذ میکروب ها و آلودگی ها را به اثاثیه خود ببندید.

۱۰- حمل و نقل بسته های کوچک راحت تر و سریع تر از بسته هایی با اندازه بزرگ است. بنابراین بهتر است به دنبال جعبه های کوچک باشید.

نکات ضروری اسباب کشی

از آنجاییکه اسباب کشی امری ناخوش آیند و سخت می باشد رعایت نکاتی می تواند در تسهیل روند کار موثر باشد اولین کار پیش از شروع باربری مطالعه می باشد .

راهکارهای برای باربری و اسباب کشی ساده تر

اسباب کشی و جابه جایی یکی از تجربه های پر استرس و هزینه و پردردسر زندگی می باشد. اما با مطالعه و زمان بندی میتوانید همه ی کارها را به سهولت انجام دهید و جلوی ضرر و زیان را بگیرید .

یک هفته قبل از زمان حمل اثاثیه و نقل مکان جمع کردن اثاثیه را آغاز کنید . از جمع کردن کوچکترین اثاثیه شروع کنید . چرا که سخت ترین کار اسباب ریز و حساس است و البته کمترین جا را اشغال می کند . لوازم برقی و ظروف آشپزخانه در مرحله دوم بسته بندی می شود و به همین ترتیب تا جمع و بسته بندی اثاثیه بزرگتر و جاگیر تر .

حتی برای حمل اثاثیه به همین منوال کار را انجام دهید ترجیحا از اثاثیه کوچک به بزرگ . از وسایل ارزشمند و آسیب پذیر بعد اسباب بزرگ و بدبار .قبل از شلوغی روز اسباب کشی اثاثیه کوچک ، ارزشمند و آسیب پذیر را ترجیحا با خودرو شخصی خود حمل کنید و در جای خود قرار دهید .

با توجه به حجم اسباب و اثاثیه و شرایط محل زندگی، خودور حمل بار مناسب سفارش دهید . گاهی نیاز شما یک خودرو متوسط است و گاهی بزرگ پس به نیاز خود توجه کنید.

تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه را برآورد کنید . سعی کنید باندازه کارگر سفارش دهید . تعداد زیاد دست و پا گیر و تعداد کم حجم و زمان کار را بالا و کیفیت کار را پایین می برد .

حتما با شرکت اتوبار خوشنام که حاصل تجربه خود و یا آشنایان می باشد تماس بگیرید . و تمام هزینه های باربری و کارگر و زمان و تعداد طبقات حمل بار را طی کنید .

نکات ضروری اسباب کشی

از آنجاییکه اسباب کشی امری ناخوش آیند و سخت می باشد رعایت نکاتی می تواند در تسهیل روند کار موثر باشد اولین کار پیش از شروع باربری مطالعه می باشد .

راهکارهای برای باربری و اسباب کشی ساده تر

اسباب کشی و جابه جایی یکی از تجربه های پر استرس و هزینه و پردردسر زندگی می باشد. اما با مطالعه و زمان بندی میتوانید همه ی کارها را به سهولت انجام دهید و جلوی ضرر و زیان را بگیرید .

یک هفته قبل از زمان حمل اثاثیه و نقل مکان جمع کردن اثاثیه را آغاز کنید . از جمع کردن کوچکترین اثاثیه شروع کنید . چرا که سخت ترین کار اسباب ریز و حساس است و البته کمترین جا را اشغال می کند . لوازم برقی و ظروف آشپزخانه در مرحله دوم بسته بندی می شود و به همین ترتیب تا جمع و بسته بندی اثاثیه بزرگتر و جاگیر تر .

حتی برای حمل اثاثیه به همین منوال کار را انجام دهید ترجیحا از اثاثیه کوچک به بزرگ . از وسایل ارزشمند و آسیب پذیر بعد اسباب بزرگ و بدبار .قبل از شلوغی روز اسباب کشی اثاثیه کوچک ، ارزشمند و آسیب پذیر را ترجیحا با خودرو شخصی خود حمل کنید و در جای خود قرار دهید .

با توجه به حجم اسباب و اثاثیه و شرایط محل زندگی، خودور حمل بار مناسب سفارش دهید . گاهی نیاز شما یک خودرو متوسط است و گاهی بزرگ پس به نیاز خود توجه کنید.

تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه را برآورد کنید . سعی کنید باندازه کارگر سفارش دهید . تعداد زیاد دست و پا گیر و تعداد کم حجم و زمان کار را بالا و کیفیت کار را پایین می برد .

حتما با شرکت اتوبار خوشنام که حاصل تجربه خود و یا آشنایان می باشد تماس بگیرید . و تمام هزینه های باربری و کارگر و زمان و تعداد طبقات حمل بار را طی کنید .

باربری تهران سعادت آباد

باربری محدوده سعادت آباد

بسته بندی حرفه ای توسط متخصص بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی با کیفیت بالا و نیروهای ماهر و توانمند در محدوده سعادت آباد در خدمت ساکنان و همشهریان می باشد.

باربری محدوده سعادت آباد

بسته بندی حرفه ای توسط متخصص بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی با کیفیت بالا و نیروهای ماهر و توانمند در محدوده سعادت آباد در خدمت ساکنان و همشهریان می باشد.

اسباب کشی و باربری در سعادت آباد

باربری تهران سعادت آباد : تجربه، تخصص، اعتبار و هر آنچه از یک باربری مطمئن را انتظار دارید از زیبا بار بخواهید !

خدمات باربری در سعادت آباد به شرح ذیل می باشد :

1- مشاوره پیش از اسباب کشی در مورد نحوه و زمان آن

2- ارسال ماشین مورد نیاز شما با توجه به محدوده زمان و مکان و میزان اثاثیه شما

3- اعزام متخصص بسته بندی اثاثیه همراه با کلیه لوازم مورد نیاز بسته بندی با قیمت تعرفه

4 - اعزام نیروهای با اخلاق و توانمند و ماهر در زمینه حمل و جابجایی اثاثیه به تعداد مورد نیاز

5- بیمه باربری در صورت درخواست شما و تضمین سلامت اسباب شما در طی اسباب کشی از طرف ما


با یک تماس با شماره 22719193 باربری سعادت آباد شما را از کلیه خدمات باربری و اسباب کشی بهره مند خواهیم کرد .

اسباب کشی در یک هفته

در اسباب کشی گاهی صرفه جویی در زمان در الویت است با تدبیرات لازم می توان هم در زمان صرفه جویی کرد و هم روند کار را به نحو احسن به پایان رساند و سلامت و آرامش را تضمین کرد .

در اسباب کشی گاهی صرفه جویی در زمان در الویت است با تدبیرات لازم می توان هم در زمان صرفه جویی کرد و هم روند کار را به نحو احسن به پایان رساند و سلامت و آرامش را تضمین کرد .

اسباب کشی در یک هفته

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است .

اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بیشتر از هر چیزی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند و قصد دارند حداقل بودجه را به این امر اختصاص دهند در نتیجه به طور کامل قید شرکت های باربری را می زنند .در حالی که در برخی کارها صرفه جویی معنای عکس میدهد و متحمل هزینه های ناخواسته و صرف زمان بالایی خواهید شد.

این دسته افراد بسته بندی اثاثیه را با کارتن های از قبل مانده و کارتن های موجود در سوپر مارکت ها آغاز می کنند و بارها را با کمک دوستانی که تجربه باربری ندارند و البته خودشان حمل و جابجا می کنند و از خودروهای غیر استاندارد و بعضا کوچک کمک میگیرند . نتایج کار واضح است

آسیب دیدن وسیله های منزل بخاطر بسته بندی غیر استاندارد و ناماهرانه و اعضای بدن در اثر حمل و بلند کردن اثاثیه سنگین و بد بار و صرف روزهای بیشتر برای انجام کاری که تخصصی ندارید و روزهای نقاهت برای آسیب های احتمالی به اعضای بدن .

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سلامت جسم و اثاثیه تان مهم است و همچنین زمان کافی برای اسباب کشی ندارید با صرف یک هفته بطور کامل کارهای خود را انجام خواهید داد با رعایت نکات زیر :

با یک تماس به شرکت خدماتی معتبری در نزدیکی منزل نو برای تمیز کردن کامل خانه جدید دو نفر نیرو بگیرید حتما یک نفر از آشنایان را برای نظارت بر کار آنها و تهیه ناهار و وسایل لازم در آنجا مستقر کنید .

یک روز پیش از شروع کار با شرکت باربری تماس گرفته و راجع به روز و نحوه اسباب کشی سوال کنید و برنامه ریزی کنید . همچنین برای بهبود کیفیت بسته بندی اثاثیه و سرعت بخشیدن به کار از یک نفر نیروی متخصص در این امر کمک بگیرید . آنها تمام وسایل مورد نیاز شما را نیز با خود می آورند . در همان زمان که خانه جدید شما از هر آلودگی پاک و تمیز می شود در منزل قدیمی اثاثیه به بهترین نحو بسته بندی و آماده ارسال می شوند .

روز دوم را باید به کارهایی از قبیل دریل کاری و نصب پرده و تابلو و حمل و جابجایی اثاثیه ریز و خرد داخل کابینت و کمدهای دیواری اختصاص داد البته باید از دو نفر از دوستان هم کمک گرفت .

روز سوم ترجیحا اول وقت با کمک شرکت باربری که از قبل رزرو شده به همراه کارگر مورد نیاز حمل و نقل بارها را انجام می دهید . نیروهای ماهر و توانمند اتوبار شما را در تسریع شدن کارها یاری می دهند .

روز چهارم با یکی از کارگرهای باربری وسایل را در سرجای خود بگذارید و با کمک تکنسین وسایل برقی خود برای نصب آنها تماس بگیرید .

روز پنجم هم برای نصب وسایل برقی آشپزخانه و منزل خود به کمک تکنسین هر کدام وسایل تون را راه اندازی کنید و خودتان به چیدن اثاثیه تا بپردازید .

روز ششم هم جابجایی و خرده کارهای باقی مانده است که البته تا روز هفتم طول خواهد کشید .

این برنامه یک هفته ای برای بسته بندی و اسباب کشی وجابجایی در منزل نو با کمترین دردسر و آسیب است .

اسباب کشی در یک هفته

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند ولی گاهی این صرفه جویی نتیجه برعکس خواهد داشت .

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند ولی گاهی این صرفه جویی نتیجه برعکس خواهد داشت .

زمان بندی یک اسباب کشی مقرون بصرفه

جابجایی و اسباب کشی از دسته کارهای سخت ، زمان بر و البته پرهزینه است .

اغلب مردم در هنگام اسباب کشی بیشتر از هر چیزی بفکر کم کردن هزینه های اسباب کشی هستند و قصد دارند حداقل بودجه را به این امر اختصاص دهند در نتیجه به طور کامل قید شرکت های باربری را می زنند .در حالی که در برخی کارها صرفه جویی معنای عکس میدهد و متحمل هزینه های ناخواسته و صرف زمان بالایی خواهید شد.

این دسته افراد بسته بندی اثاثیه را با کارتن های از قبل مانده و کارتن های موجود در سوپر مارکت ها آغاز می کنند و بارها را با کمک دوستانی که تجربه باربری ندارند و البته خودشان حمل و جابجا می کنند و از خودروهای غیر استاندارد و بعضا کوچک کمک میگیرند . نتایج کار واضح است :

آسیب دیدن وسیله های منزل بخاطر بسته بندی غیر استاندارد و ناماهرانه و اعضای بدن در اثر حمل و بلند کردن اثاثیه سنگین و بد بار و صرف روزهای بیشتر برای انجام کاری که تخصصی ندارید و روزهای نقاهت برای آسیب های احتمالی به اعضای بدن .

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سلامت جسم و اثاثیه تان مهم است و همچنین زمان کافی برای اسباب کشی ندارید با صرف یک هفته بطور کامل کارهای خود را انجام خواهید داد با رعایت نکات زیر :

با یک تماس به شرکت خدماتی معتبری در نزدیکی منزل نو برای تمیز کردن کامل خانه جدید دو نفر نیرو بگیرید حتما یک نفر از آشنایان را برای نظارت بر کار آنها و تهیه ناهار و وسایل لازم در آنجا مستقر کنید .

یک روز پیش از شروع کار با شرکت باربری تماس گرفته و راجع به روز و نحوه اسباب کشی سوال کنید و برنامه ریزی کنید . همچنین برای بهبود کیفیت بسته بندی اثاثیه و سرعت بخشیدن به کار از یک نفر نیروی متخصص در این امر کمک بگیرید . آنها تمام وسایل مورد نیاز شما را نیز با خود می آورند . در همان زمان که خانه جدید شما از هر آلودگی پاک و تمیز می شود در منزل قدیمی اثاثیه به بهترین نحو بسته بندی و آماده ارسال می شوند .

روز دوم را باید به کارهایی از قبیل دریل کاری و نصب پرده و تابلو و حمل و جابجایی اثاثیه ریز و خرد داخل کابینت و کمدهای دیواری اختصاص داد البته باید از دو نفر از دوستان هم کمک گرفت .

روز سوم ترجیحا اول وقت با کمک شرکت باربری که از قبل رزرو شده به همراه کارگر مورد نیاز حمل و نقل بارها را انجام می دهید . نیروهای ماهر و توانمند اتوبار شما را در تسریع شدن کارها یاری می دهند .

روز چهارم با یکی از کارگرهای اتوبار وسایل را در سرجای خود بگذارید و با کمک تکنسین وسایل برقی خود برای نصب آنها تماس بگیرید .

روز پنجم هم برای نصب وسایل برقی آشپزخانه و منزل خود به کمک تکنسین هر کدام وسایل تون را راه اندازی کنید و خودتان به چیدن اثاثیه تا بپردازید .

روز ششم هم جابجایی و خرده کارهای باقی مانده است که البته تا روز هفتم طول خواهد کشید .

این برنامه یک هفته ای برای بسته بندی و اسباب کشی وجابجایی در منزل نو با کمترین دردسر و آسیب است.

اتوبار در ولنجک

اتوبار و باربری ولنجک تهران
شرکت حمل و نقل و باربری تکبار تهران اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده ولنجک تهران مینماید. کلیه شهروندان ولنجک با یک تماس سرویسهای بهترین باربری تهران را در اختیار خواهند داشت. هدف ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی میباشد.
سرویس های اتوبار تکبار در محدوده ولنجک
- ارسال بهترین سرویس باربری با تمام امکانات و متناسب با حجم بار در ولنجک
- ارسال تجهیزات بسته بندی حرفه ای ( محکم و بادوام، قیمت مناسب : فوم، سللفون، چسب، کارتن ساده، کارتن رگال دار و .. )
- اعزام نیروی متخصصی و مجرب باربری جهت حمل وسائل و جهیزیه
- اعزام کارگر نیرومند و خوش اخلاق جهت حمل وسائل سنگین نظیر گاوصندوق
- باربری وو حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری ( از مبداء تهران به سایر نقاط کشور )
- مشاوره و راهنمایی اسباب کشی و باربری
کافیست با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید تا خاطره ای شیرین از یک تجربه سخت را به خاطره های خود بیفزایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار در ولنجک را از ما بخواهید !
1234
last