خدمات نظافت در باربری

یکی از اقداماتی که در هنگام اسباب کشی باید انجام دهید تمیز کردن لوازمی است که در تمام این سال‌ها گرد و غبار بر روی آنها نشسته است. قبل از انجام هر کاری ابتدا لوازم مورد نیاز برای نظافت کردن را تهیه کنید. لوازمی از قبیل دستکش ظرف شویی، انواع شوینده‌ها و تکه پارچه‌های نخی برای گرد گیری را فراهم کنید. دو راه برای تمیز کردن اثاثیه وجود دارد.

یکی از اقداماتی که در هنگام اسباب کشی باید انجام دهید تمیز کردن لوازمی است که در تمام این سال‌ها گرد و غبار بر روی آنها نشسته است. قبل از انجام هر کاری ابتدا لوازم مورد نیاز برای نظافت کردن را تهیه کنید. لوازمی از قبیل دستکش ظرف شویی، انواع شوینده‌ها و تکه پارچه‌های نخی برای گرد گیری را فراهم کنید. دو راه برای تمیز کردن اثاثیه وجود دارد.


شما می‌توانید در هنگام جمع کردن وسایل خود، آنها را با حوصله و تک به تک گردگیری کنید و بعد از تمیز کردن آنها را در جعبه های مورد نظرتان بسته بندی کنید. همچنین اگر فرصت کافی برای گرد گیری لوازم خود ندارید می‌توانید آنها را بسته بندی کنید و وقتی به منزل جدید اسباب کشی کردید بعد از باز کردن کارتن‌ها وسایل را با حوصله و یکی یکی تمیز کنید و در جای مخصوص خود قرار دهید. البته ما توصیه می‌کنیم که روش اول را در پیش بگیرید. زیرا وقتی وارد منزل جدید می‌شوید بهتر است از لوازم نو و جدید استفاده کنید و اگر برایتان مقدور نیست که تمام اسباب خود را از نو خریداری کنید توصیه می‌کنیم که حداقل آنها را غبار روبی کنید و فرش‌های کهنه را تعویض کنید. می‌توانید برای شستشوی فرش‌ها از شرکت حمل و نقل مورد نظرتان کمک بخواهید و این کار را به آنها واگذار کنید.

اگر لیست شرکت‌های باربری را در مرورگر خود جستجو کنید و یا در وب سایت شرکت سریع بار اسامی آنها را با دقت مشاهده کنید می‌توانید از میان آنها شرکت‌هایی که خدمات جانبی باربری را ارائه می‌دهند پیدا کنید و برای نظافت منزل خود در قبل و یا بعد از اسباب کشی با آنها هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. توصیه ما به شما مشتریان عزیز این است که با حوصله و در نهایت دقت چند روز قبل از ورود به منزل جدید به اتفاق دوستان و نزدیکان خود به خانه تکانی منزل جدید بپردازید. در صورت مشاهده هرگونه لک و آلودگی بر روی در و دیوارها آن‌ها را به کمک مواد ضد عفونی کننده و شوینده کاملا تمیز کنید. داخل حمام و سرویس بهداشتی را کاملا با آب و مواد شوینده تمیز کنید و به میکروب‌ها امان ندهید. فضای داخل کابینت‌ها و گوشه و کنار کمد‌های چوبی بهترین مکان برای زندگی سوسک‌ها و حشرات موذی است. به کمک جاروبرقی داخل کابینت‌ها را کاملا تمیز کنید و هر فضایی که ممکن است امکان تجمع حشرات برای لانه سازی را فراهم کند پاک سازی کنید. اگر به هنگام بسته بندی لوازم خود از جعبه‌های تمیز استفاده کنید دیگر هیچ گونه نگرانی برای انتقال حشرات به لوازم خود را ندارید. اگر برایتان مقدور است توصیه می‌کنیم قبل از ترک منزل فعلی خود و تحویل آن به صاحب جدید آن را تمیز کنید. همان طور که شما دوست دارید منزل جدیدتان تمیز، نو و به دور از هر گونه آلودگی باشد مسلما شخصی که خانه فعلی شما را خریداری کرده نیز علاقه مند به داشتن خانه‌ای نو و تمیز می‌باشد. بنابراین بهتر است تا جایی که امکان دارد خانه خود را تمیز کنید و اگر تعمیراتی لازم است برای در اتاق‌ها و یا هر جای دیگری انجام دهید و در صورت امکان خانه را نو کنید. برای این کار می‌توانید از کارگران حمل بار کمک بگیرید. برخی از شرکت‌های باربری در کنار خدمات خود سرویس‌های نظافتی نیز ارائه می‌کنند و کلیه کارهای مرتبط به آن را بر عهده می‌گیرند.

برچسب ها: باربری , اتوبار , اسباب کشی , حمل اثاثیه , حمل بار , باربری تهران ,

[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 1 مرداد 1396 ] [ 12:48 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]