نکات ضروری اسباب کشی

از آنجاییکه اسباب کشی امری ناخوش آیند و سخت می باشد رعایت نکاتی می تواند در تسهیل روند کار موثر باشد اولین کار پیش از شروع باربری مطالعه می باشد .

راهکارهای برای باربری و اسباب کشی ساده تر

اسباب کشی و جابه جایی یکی از تجربه های پر استرس و هزینه و پردردسر زندگی می باشد. اما با مطالعه و زمان بندی میتوانید همه ی کارها را به سهولت انجام دهید و جلوی ضرر و زیان را بگیرید .

یک هفته قبل از زمان حمل اثاثیه و نقل مکان جمع کردن اثاثیه را آغاز کنید . از جمع کردن کوچکترین اثاثیه شروع کنید . چرا که سخت ترین کار اسباب ریز و حساس است و البته کمترین جا را اشغال می کند . لوازم برقی و ظروف آشپزخانه در مرحله دوم بسته بندی می شود و به همین ترتیب تا جمع و بسته بندی اثاثیه بزرگتر و جاگیر تر .

حتی برای حمل اثاثیه به همین منوال کار را انجام دهید ترجیحا از اثاثیه کوچک به بزرگ . از وسایل ارزشمند و آسیب پذیر بعد اسباب بزرگ و بدبار .قبل از شلوغی روز اسباب کشی اثاثیه کوچک ، ارزشمند و آسیب پذیر را ترجیحا با خودرو شخصی خود حمل کنید و در جای خود قرار دهید .

با توجه به حجم اسباب و اثاثیه و شرایط محل زندگی، خودور حمل بار مناسب سفارش دهید . گاهی نیاز شما یک خودرو متوسط است و گاهی بزرگ پس به نیاز خود توجه کنید.

تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه را برآورد کنید . سعی کنید باندازه کارگر سفارش دهید . تعداد زیاد دست و پا گیر و تعداد کم حجم و زمان کار را بالا و کیفیت کار را پایین می برد .

حتما با شرکت اتوبار خوشنام که حاصل تجربه خود و یا آشنایان می باشد تماس بگیرید . و تمام هزینه های باربری و کارگر و زمان و تعداد طبقات حمل بار را طی کنید .

برچسب ها: اسباب کشی , بسته بندی اثاثیه , حمل بار , حمل اثاثیه , باربری , اتوبار , باربری تهران ,

[ بازدید : 452 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 مهر 1396 ] [ 11:57 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]