اسباب کشی و انتخاب باربری مناسب

نکات ضروری برای حمل اثاثیه و انتخاب اتوبار مناسب
اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته در صورتیکه تجربه و امکانات لازم جهت اسباب کشی را در اختیار داشته باشید

نکات ضروری برای حمل اثاثیه و انتخاب اتوبار مناسب
اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته شرکت های باربری در زمینه بسته بندی ، وسایل و روش هایی دارند که به مشتریان خود ارائه می کنند .

اما نکاتی که باید قبل از شروع این پروسه به آن توجه کرد عبارتند از :

کار هایی که باید بکنید ، چقدر بزرگ است : تفاوت در میزان بار است . اگر نوجوانی هستید که از کالج به خانه یا برعکس در حال حرکتید ، بسته بندی اثاثیه بسیار راحت تر از اینست که به خانه ای چند خوابه در حال حرکت باشید .

استقامت شما و کسی که به شما کمک می کند : حواستان باشد که خود را خیلی خسته نکنید . عجله به هیچ چیزی کمک نمی کند .چه جسمی و چه روانی .

هزینه ها بیشتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود : هزینه لوازم (جعبه، نوار، نشانگر، نایلون حباب ، طناب) ، بنزین و یا هزینه شام و ناهار کسانی که به شما کمک می کنند ، از مواردی است که شاید غیر منتطره باشد .

چگونه شرکت یا هر سرویس دهنده ی باربری و اسباب کشی را استخدام کنیم ؟

حواستان به زمانبندیتان باشد : در اوایل و اواسط ماه معمولا اسباب کشی بیشتر انجام می شود ، در روز های آخر هفته نیز به همین ترتیب است .پس شاید مفید باشد که مرخصی بگیرید ، روزی در وسط هفته را انتخاب کنید تا کیف پولتان کمی سود کند .

بعضی از کارهای اسباب کشی را خودتان انجام دهید : جعبه هایتان را ببنید ، فرش را جمع یا لوله کنید ، تخت یا میز و وسایلی که نیاز به جداسازی دارند را جداسازی کنید .

اگر کسی را استخدام می کنید : حواستان باشد که شما می خواهید کسی که استخدام کرده اید مطمئن ، مواظب و دقیق باشد و شما را بیش از حد سرکیسه نکند.

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند .

تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های باربری و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند.

کمی از بار خود را سبک کنید : به نحوی که وسایلی که لازم است را برای فروش ، خیریه یا دور انداختن جدا کنید .

ذخیره پول برای وسایل بسته بندی : به جای خرید جعبه از جعبه های مجانی استفاده کنید ، از سوپرمارکت ها یا جا هایی که کارتن عمده به قیمت ارزان می فروشند خرید کنید .

برچسب ها: باربری , بسته بندی اثاثیه , اتوبار , باربری تهران , اسباب کشی , بسته بندی حرفه ای , حمل اثاثیه , حمل بار ,

[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 28 آذر 1396 ] [ 11:22 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]